Klantenservice

Van welke betaalwijzen kan ik gebruik maken?
In onze online shop kunt u veilig en gemakkelijk betalen met Ideal, creditcard (Mastercard en VISA), PayPal of overboeking. I-deal betalingen, Cardgate betalingen en overboekingen worden afgehandeld door payment service provider Sisow, en gaan ook altijd over een beveiligde verbinding (net als met PayPal en de daaronder vallende credit card services). Deze betaalwijzen zijn 100% veilig en zonder extra kosten.
Kan ik met iDeal betalen?
Ja, als u beschikt over een betaalrekening via internet kunt u met iDeal betalen. Door het aangeven van iDeal komt u in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Hier kunt u de betaalopdracht op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank versturen. Als de betaling is voltooid wordt de order zo snel mogelijk afgehandeld, door ons of door één van de bij ons aangesloten partners.
Hoe is de prijs samengesteld?
De prijzen zijn inclusief BTW en veelal, niet altijd, exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden duidelijk wanneer u uw adres invoert tijdens het bestellen. U kunt bepaalde producten zoals Amsterdammertjes ook ophalen zodat u geen verzendkosten hoeft te betalen.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
Wij streven ernaar uw bestelling binnen twee werkdagen af te leveren. Onze partners zijn verplicht de via ons verkregen bestelling uiterlijk binnen vijf werkdagen af te handelen maar velen doen het al dezelfde of de volgende dag. Wanneer u ‘s ochtends voor 12:00 uur een bestelling doet, is de kans groot dat u uw bestelling de volgende dag al binnen heeft. Wij versturen via PostNL en heel soms via DHL.
Wat te doen als mijn bestelling te laat is?
Sommige producten worden direct door ons geleverd, sommige door partners van ons naar wie u verwezen wordt. Neemt contact op met de partij van wie u het product gekocht heeft. Bij twijfel kunt u altijd even met ons contact opnemen en dan helpen we u graag verder.
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Tijdens het bestellen/afrekenen worden de verzendkosten u duidelijk gemaakt.
Kan ik mijn bestelling ook persoonlijk ophalen op het adres van Amsterdam-Cadeau.nl?
Sommige producten zoals Amsterdammertjes kunt u ook persoonlijk komen afhalen op het adres van Amsterdam-Cadeau.nl. Selecteert u dan bij het bestellen/afrekenen van uw product de verzendwijze: “Ophalen” en neemt u voordat u komt even contact met ons op voor het horen van een geschikt moment.
Kan ik mijn bestelling laten opsturen naar andere landen dan Nederland?
Ja, u kunt al uw producten naar waar ook ter wereld laten versturen. Wanneer één van onze partners u deze service niet aanbiedt kunt u het product naar ons adres toesturen, waarna wij het, tegen meerprijs, door zullen sturen. Gelieve voordat u het product aan ons opstuurt eerst te informeren naar en akkoord te gaan met de extra verzendkosten.
Kan ik een factuur krijgen?
Tijdens de bestelling/het afrekenen wordt automatisch een factuur aangemaakt welke u direct na uw bestelling per mail verkrijgt.
Wat zijn de gebruiksvoorwaarden van de site?
Bekijk hier de gebruiksvoorwaarden van de site.
Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?
Onderaan elke pagina van de website vindt u een invulvak voor uw e-mailadres waarmee u zich op onze nieuwsbrief kunt informeren. Door u in te schrijven wordt u als eerste geïnformeerd over nieuw aanbod en kortingsacties.
Hoe zit het met m’n privacy?
Bekijk hier het privacy statement.
Hoe zit het met het retourneren?
Voor producten die niet speciaal voor u zijn gemaakt geldt een bedenktijd van 14 kalenderdagen. Die termijn gaat in nadat het product is geleverd. Dat houdt in dat u een product binnen 14 dagen na aflevering kunt retourneren. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien het product/de producten onbeschadigd is/zijn. Stuurt u ook een mail of bel met Amsterdam-Cadeau.nl voorafgaand aan het retourneren zodat wij u kunnen informeren over een juiste retourverzendwijze en verzendkosten. De verzendkosten voor retourneringen zijn immers voor rekening van de klant. Zodra wij het product van u in goede staat hebben ontvangen zal het betaalde bedrag binnen 14 dagen aan u worden terugbetaald. Voor het retourneren kunt u dit retourformulier ook uitprinten, invullen en aan ons sturen. Op producten die speciaal voor u zijn gemaakt of behandeld geldt geen mogelijkheid tot retourneren. Dit geldt ook voor producten die verzegeld zijn zoals bepaald eten en drinken en waarvan het zegel is gebroken. 
Hoe zit het met garantie?
Amsterdam-Cadeau.nl garandeert dat de producten die we zelf verkopen doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer u producten van andere verkopers koopt, direct of indirect via onze site, dan is de desbetreffende verkoper de partij die u dit dient te garanderen. Door akkoord te gaan met de voorwaarden van de verkoper van het product gaat u een overeenkomst met die partij aan. Het platform van Amsterdam-Cadeau.nl is in die zin slechts faciliterend en we zijn dan ook geen partij in een conflict tussen u en de verkoper. Wel zijn we bereid ook hier een faciliterende rol te spelen. We behouden ons echter het recht voor dit niet (blijvend) te doen en het aan u en de verkoper over te laten.
De waardering van www.amsterdam-cadeau.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 60 reviews.